Milka je cukrovinkou, která byla poprvé uvedena v roce 1825. Od roku 1990 patří americké firmě Mondelēz International, která se zabývá výrobou čokolády. Čokoláda je všem známá pro svůj obal, který je ve fialové barvě. Symbolem této čokolády a společnosti je fialová kravička Milka.Čokoláda se vyrábí v Evropě, především v Německu, ale i dalších evropských státech. Čokoláda se kromě té klasické vyrábí v různých variantách.
Čokolády Milka
Milka nabízí celou řadu různých čokolád. Čokoláda milka je u spotřebitelů velmi oblíbená. Nejčastěji si vyberete klasickou čokoládu s alpským mlékem (Čokoláda Milka Alpine Milk 100g).
Název | Vzhled | Obsah balení | Orientační cena (s DPH) | Dostupnost |
---|---|---|---|---|
Milka Alpine Milk | 100 g | 26 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Oreo Choco | 100 g | 33 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Bubbly caramel 250g | 250 g | 100 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Crispy Yoghurt | 300 g | 119 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Toffee Wholenut | 300 g | 67 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Triolade | 300 g | 65 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Collage Fudge | 93 g | 49 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Hazelnuts | 300 g | 79 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Zartherb | 100 g | 35 Kč | Zobrazit v obchodech | |
Milka Bubbly Alpine Milk | 90 g | 20 Kč | Zobrazit v obchodech |
Jak vznikl název Milka?
Název čokolády Milka pochází ze dvou slov. Těmi jsou mléko a kakao. V němčině Milch a Kakao. MILch KAkao = Milka
Milka a její maskot
Maskotem čokolád milka se stala fialová alpská kravička. Ta byla veřejnosti představena už v roce 1973.
Obsah čokolády Milka
Co čokoláda Milka obsahuje? Podíváme se na obsah běžné milky. Výhodou Milky je, že neobsahuje palmový tuk.
Obsah milky:
Cukr, Kakaové máslo, Sušené odstředěné mléko, Kakaová hmota, Sušená syrovátka (mléko), Mléčný tuk, Emulgátor (sójový lecitin), Lískooříšková pasta, Přírodní aroma
Reklamy a kampaně
Řekni to po svém
Kampaň “Řekni to po svém” byla uvedena výrobcem Milka před svátkem zamilovaných. Byla cílena na lidi od 18 do 25 let. Jednalo se o kampaň, která měla za cíl zvýšit prodejnost čokoládových srdíček Milka. Součástí byla i soutěž, ve které jste mohli hrát 20x denně o Milka pralinky. Probíhala v letech 2015 a 2016.
Sloganem kampaně bylo: “Vyznej lásku tak, jak ji skutečně cítíš. Vytvoř srdce a vyhraj.”
Už jste si výše zmíněná srovnání prohlédli? Tak se podívejte ještě na kamery do auta nebo srovnání omega 3. Doporučujeme se také podívat na test horkovzdušné fritézy.